آکادمی گردشگری هفتواد کویر

« تعهدنامه شرکت در دوره‌های حضوری و مجازی آکادمی گردشگری هفتواد کویر »

فراگیر گرامی:

ضمن خوشامدگویی، به اطلاع می‌­رساند آکادمی هفتوادکویر درصدد است تا در محیطی آرام و با اطمینان از حضور و همکاری صمیمانه شما، موجبات ارتقای سطح علمی شما را در زمینه آموزش‌های تخصصی صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی فراهم آورد. امید است با مطالعه و پذیرش کلیه مفاد ذیل در ایجاد چنین محیطی ما را همراهی فرمایید.

1- فراگیران نسبت به شرایط عمومی بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران اهتمام ورزند.

2- فراگیران دوره راهنمایان تاریخی- فرهنگی، راهنمایان طبیعت­گردی و راهنمایان ژئوتوریسم و دوره مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی باید دارای حداقل مدرک کارشناسی باشند. حداقل مدرک برای فراگیران دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری دیپلم می­باشد.

3- قبولی در آزمون­های داخلی آکادمی، آزمون جامع و مصاحبه زبان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای اخذ گواهینامه پایان دوره الزامی می­باشد. در غیر اینصورت آکادمی و دفتر مطالعات و آموزش گردشگری هیچگونه مسئولیتی در قبال صدور گواهینامه نخواهند داشت.

4- فراگیر موظف به حضور مرتب در کلاس­ها (حضوری-مجازی) طبق برنامه تعیین شده از سوی آکادمی می­باشد. حداکثر غیبت غیرمجاز در هر درس 25% کل تدریس همان درس است. غیبت مازاد بر حد موجب محرومیت از شرکت در امتحان درس مربوطه در همان ترم خواهد بود.

5- در صورت عدم حضور در 5 درس تائیدیه حضور در آزمون جامع به فراگیر تحویل داده نخواهد شد.

6- موجه بودن غیبت فراگیر با نظر استاد و هماهنگی مدیریت و یا کارشناس آموزش آکادمی خواهد بود.

7- حداقل نمره قبولی در آزمون جامع 10 از 20  و در آزمون­های داخلی 12 از 20 و میانگین نمره آزمون جامع و آزمون داخلی در هر درس 12 می باشد. حداقل نمره مصاحبه شفاهی زبان نیز 12 می­باشد.

8- حضور در سفرهای آموزشی و بازدیدهای عملی دوره الزامی است و در صورت حضور نداشتن درس مربوطه حذف خواهد شد و فراگیر موظف است در دوره بعد در این سفر آموزشی حضور به هم رساند و پرونده آموزشی خود را تکمیل نماید.

9- هزینه سفرهای آموزشی و تهیه کتب و جزوات درسی برعهده فراگیر می­باشد.

10-  فراگیران دوره­های آموزشی پس از ثبت نام و گذراندن دوره، صرفاً به مدت 2 سال نسبت به احراز نمرات قبولی در دروس دوره­ها، قبولی تمامی دروس آزمون جامع و تکمیل پرونده فرصت خواهند داشت اقدام نمایند.

در غیر اینصورت پرونده آموزشی آنها از سوی مؤسسه مسدود و سپس امحاء خواهد شد. آکادمی و دفتر مطالعات و آموزش گردشگری نسبت به این گروه از فراگیران مسئولیتی نخواهد داشت.

11- شهریه ثبت نام کلاسهای آموزشی باید به نام شخص متقاضی دوره به حساب آکادمی واریز و اصل فیش تحویل مسئول آموزش گردد و یا از طریق دستگاه کارت خوان آکادمی واریز شود.

12- کلاس پس از رسیدن به حد نصاب تشکیل خواهد شد و شهریه فقط در صورت عدم تشکیل دوره مسترد خواهد شد.

13- در صورت انصراف از طی کردن دوره:

– از 30 روز تا 15 روز مانده به شروع دوره، 30% از مبلغ دوره توسط متقاضی میبایست پرداخت گردد.

– از 15 روز تا 5 روز مانده به شروع دوره، 70% از مبلغ دوره توسط متقاضی میبایست پرداخت گردد.

– از 5 روز تا شروع دوره و پس از آغاز کلاس­ها هیچ مبلغی استرداد نمی­گردد.

14- اعطاء تاییدیه آموزشی جهت ثبت نام در آزمون جامع منوط به تسویه حساب کامل و تکمیل مدارک ثبت نام فراگیر می‌باشد.

15- حضور همراه به هر عنوان در کلاس ممنوع است.

16- استفاده از تلفن همراه و استعمال دخانیات در محیط آموزشی ممنوع می­باشد.

17- آکادمی در قبال اموال همراه فراگیران هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

18- روز و ساعت کلاس آموزشی بدون هماهنگی با دفتر آموزش به هیچ عنوان قابل تغییر نمی­باشد.

19- در صورت عدم حضور و عدم قبولی در آزمون­های داخلی آکادمی داوطلب موظف است در آزمون­های داخلی دوره بعد شرکت نمایید و یا در غیر اینصورت جهت برگزاری آزمون مجدد، طراحی سوالات و همچنین تصحیح مجدد برگه داوطلب با پرداخت هزینه 30 هزار تومان می­توانند در آزمون شرکت نماید و آکادمی هیچ مسئولیتی در قبال تاخیر در فرآیند اداری و آموزشی فراگیر نخواهد داشت.